vrijdag 19 november 2010

Introductie: WouterSchrijft.

30 keer wis ik de eerste paar zinnen: te dramatisch, te gemaakt, te gelikt. Ik beeld mezelf in, achter mijn bureau de verfrommelde proppen papier, de prullenbak stroomt over. Ik waan mijzelf een ware schrijver.
En daar sla ik meteen de plank mis. Ik ben geen schrijver of journalist. Ik ben een marketeer op zoek in de wereld van Social Media. Dat is waar mijn blogs over gaan.

Wegwijs in de bom aan informatie over Social Media, mijn eigen ontdekkingstocht hierin, de trends en de ontwikkelingen in praktijk. De adviezen en theorieën van marketing goeroes in ‘reallife’ Nederland. Mijn ervaringen tests en mening en vooral echte bruikbare tips en vindingen. Gebaseerd op informatiesites, blogs, forums, twitter en boeken en lezingen van de vele experts.

Eerlijk, open, betrokken, persoonlijk en actief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten